hundlyssnaren

En blogg med tips om hur du förbättrar din kommunikation med hunden och blir en bättre flockledare. Även träningstips och hälsotips för din hund.

Alternativ till veterinär

Publicerad 2015-04-03 13:18:27 i Allmänt,

Jag tänkte i detta inlägg bara kort berätta för Er som inte känner till det att min hund Catz har en egen blogg som handlar om hennes kamp mot cancer och andra hälsoproblem.
 
blev akut sjuk i april för ett år sedan. När veterinären öppnade hennes buk fann de tumörer i levern. Efter att ha väntat 10 dagar på analysen av tumörerna så fick vi beskedet att det var en elakartad, snabbspridande cancer och att Catz hade 2-3 månader kvar att leva. Vi hade då redan kontaktat Hundhomeopat och börjat med olika utrensande tillskott och fortsatt sedan med healing och kraniosakrala behandlingar. I juli konstaterades hos veterinären att det inte längre fanns några tumörer.
 
Utöver det så har hon fått ryggproblem, bland annat en låsning i SI-leden, vilket enligt veterinär ensast kan botas genom operation. Vi har hittat en duktig Hundhomeopat som på bara två behandlingar i princip har eliminerat låsningen. Nu verkar tösen ha fått pålagringar i ryggen mellan diskarna. Nu har jag hört att det finns homeopatiska medel som kan göra underverk med artros och pålagringar. Vi ska också börja med mer kraniosakrala behandlingar igen och även frekvensbehandlingar som båda har gett fantastiska resultat. Och som ni vet så ger jag självklart inte torrfoder, bara bra färskfoder med bra tillskott!
 
Ni som inte följer Catz blogg får gärna läsa den från början och sedan fortsätta följa hennes resa. Det FINNS alternativ för både människor och djur som blir "obotligt" sjuka och det är dags att sprida den vetskapen ordentligt!
 
http;//catzintebaraenhund.blogg.se
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är utbildad Dog Listener av Jan Fennell i England och hjälper människor och deras hundar till en mer harmonisk tillvaro. Kolla gärna in min hemsida: www.hundlyssnaren.se

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela